آهنگ جدید ، فوق العاده زیبا و شنیدنی حـجت درولی و قـاسم ضـابطیان به نام دیـگه برام عـادی شده

آهنگ جدید ، فوق العاده زیبا و شنیدنی حـجت درولی و قـاسم ضـابطیان به نام دیـگه برام عـادی شده

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
logo
تعرفه تبلیغات تعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار موزیـک در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

 آهنگ جدید ، فوق العاده زیبا و شنیدنی حـجت درولی و قـاسم ضـابطیان به نام دیـگه برام عـادی شده

(ترانه و آهنگ : مهران پاشازاده / تنظیم کننده : مصطفی خسروی)

تهیه و پخش : کـمپانی نـفس

| پخش اختصاصی از وبسایت رسمی حجت درولی |

 

کیفیت 320 MP3

Download

لینک کمکی1

لینک کمکی2

کیفیت 128 MP3

Download

لینک کمکی1

لینک کمکی2

 

-------------------------------------------------------------

ترانه سرا : مهران پاشازاده

 

دستمو ول کن ، قلبمو پس بده

از این به بعدم با غریبه ها دست بده

دیگه مهم نیست واسه من با کی کجایی

تو با اون باشی بگی با رفقایی

دیگه برام عادی شده تموم صحنه سازیات

دلم دیگه خسته شده از این بچه بازیات

فکر نمی کردم آخرش قصه ی ما تموم میشه

فکر می کردم مال منی بودنت آرزوم میشه

دستمو ول کن ، برو با اون تا آخرش

مثل منه احساسش به تو منم بردی تا آخرش

دیگه حرفی ندارم این واژه های لعنتی

صدای ساز من کجاست،  کجاست گیتار لعنتی

دیگه برام عادی شده تموم صحنه سازیات

دلم دیگه خسته شده از این بچه بازیات

فکر نمی کردم آخرش قصه ی ما تموم میشه

فکر می کردم مال منی بودنت آرزوم میشه

 



بازدید : 8275 | تاریخ : جمعه 27 ارديبهشت 1392 ساعت : 22:12 |
برچسب ها : , ,
نظرات
برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: